facebookbipp

 

 

 

 

 

 

 

 

E-dziennik →

UONET zaloguj sie

UONET obejrzyj filmy

UONET dostep do edziennika

 

 

 KONKURS PLASTYCZNY - termin do 11 grudnia. Szczegóły TUTAJ


 Terminy zebrań z rodzicami: TUTAJ


Informacja od psychologa szkolnego.

Uczniowie oraz rodzice mogą korzystać z pomocy psychologa szkolnego na terenie szkoły po uprzednim umówieniu się przez e-dziennik. Psycholog przyjmuje w poniedziałki w godzinach 11.30-14.30 oraz we wtorki w godzinach 13.00-15.00.


Informacja Urzędu Miejskiego w Zawadzkiem dotycząca projektu, dzięi któremu możliwy będzie zakup dla gminy Zawadzkie masztu i flagi w barwach narodowych. Informacja o akcji i  zachęta do oddania głosu - w linkach:

https://bialoczerwona.www.gov.pl/

https://zawadzkie.pl/2479/projekt-pod-bialo-czerwona.html

https://www.gov.pl/web/bialoczerwona/opis-i-cel-projektu/


WAŻNE INFORMACJE NA TEMAT UBEZPIECZENIA DZIECKA: TUTAJ

oraz link:

https://twojedziecko.aviva.pl/start/?token=4B2BF7871EE83EE466AFFF85C7C600DC67A9C54D


Warto zapoznać się z ważnymi informacjami związanymi z egzaminem ósmoklasistyTUTAJ 


PANDEMIA - informacje, procedury TUTAJ

 

 

A A A

1. „Przedmioty od A do Z”
Na małych karteczkach piszemy litery alfabetu, zwijamy je i wrzucamy do pudełka. Jeden z graczy losuje literę i wszyscy wypisują jak najwięcej słów zaczynających się na tę literę. Wygrywa ten, kto wypisze najwięcej słów i to on losuje kolejną literkę i zabawa się powtarza.

2. „Tropiciele budzika”
Należy schować tykający budzik lub grającą pozytywkę w tajemnicy przed innymi tak, by nikt z graczy tego nie widział. Na sygnał jeden z graczy (lub wszyscy) zaczynają poszukiwanie budzika (pozytywki) zachowując się bardzo cicho. Wygrywa ten kto znajdzie budzik (pozytywkę) w najkrótszym czasie.

3. „Poszedł Marek…”
Pierwsza osoba mówi: Poszedł Marek na jarmarek i kupił sobie (tu podaje jakąś rzecz np. buty). Druga osoba powtarza: Poszedł Marek na jarmarek i kupił sobie buty i (dodaje coś od siebie np. spodnie). Trzecia osoba powtarza: Poszedł Marek na jarmarek i kupił sobie buty, spodnie i (dodaje coś od siebie). Każda z kolejnych osób powtarza to co powiedzieli poprzednicy i dodaje coś od siebie. Nie wolno pomylić kolejności zakupionych rzeczy ani o którejś zapomnieć. Wygrywa ten kto zapamięta we właściwej kolejności najwięcej rzeczy.

4. „Na rozkaz króla”
Jeden z graczy (wybrany przez innych) zostaje królem. Będzie on wydawał rozkazy, które mają wykonywać pozostali uczestnicy. Gdy powie: „Na rozkaz króla wszyscy stają na jednej nodze!”, tak właśnie zróbcie. Ten kto nie wykona rozkazu wypada z gry. Ale uwaga! Czasem król dla żartu może zmienić treść rozkazu i powiedzieć: „Na mój rozkaz…”. Wtedy absolutnie nie wykonujcie poleceń, bo też odpadniecie z gry.

5. „Kto ukrył piłkę?”
Uczestnicy zabawy siedzą po turecku w kole blisko siebie. Jeden z uczestników jest poza kołem i nie widzi pozostałych. Ci siedzący w kole na sygnał „start” prowadzącego zabawę zaczynają sobie podawać małą piłeczkę. Na sygnał prowadzącego „stop” osoba, która akurat ma piłeczkę bardzo starannie zamyka ją w dłoniach. Również pozostali gracze starannie zamykają dłonie udając, że ukrywają w nich piłeczkę. Osoba spoza koła ma odgadnąć kto rzeczywiście ukrył piłeczkę.

KALENDARZ

w tym:

Dodatkowe dni wolne od zajęć edukacyjnych:

2.11.2020r. (poniedziałek) - Dzień zaduszny

12,13 listopada 2020r. (czwartek, piątek) 2020r.

25-27.05.2021r . - Egzamin ósmoklasisty

4.06.2021r. - piątek po Bożym Ciele

W dni wolne od zajęć edukacyjnych świetlica jest czynna od godz. 6.50 do 15.30.